maandag 11 maart 2013

Goudanet en Biebmaps

[14-01-09] algemeen3.jpgDe donkere sluis en goudse pijpen, daar wilde ik wel eens iets meer over weten. Via Goudanet ben ik op zoek gegaan en heb de informatie gevonden die ik zocht, heel eenvoudig en duidelijk. Een prettige site om te bezoeken.
Rondsnuffelend op Goudse Canon een stuk gelezen over de inderdaad bodemloze put "Het Gat van Gouda".



Via  Biebmaps kon ik het als geboren en getogen Gooise niet nalaten een kijkje te nemen in Laren, o.a. op de Eemnesserweg, waar het boek Jagtlust van Annejet van der Zijl zich afspeelt . Heerlijk om weer even daar te zijn!
Natuurlijk ook verdiept in Biebmaps Gouda: interessante thema's. Wat ik een beetje lastig vind is dat de betekenis van de symbolen niet wordt weergegeven als je erop klikt.
Ook de filmpjes bekeken van de chocoladefabriek Bonera, echt heel grappig!
Ik ben nog aan het nadenken over een eventuele bijdrage die ik zelf zou kunnen leveren.

1 opmerking:

MrsMagD zei

Mir, leuk toch al die ouwe dingen bekijken. je bent zo een uur verder..
Heb je mijn biebmapsbijdrage al gespot? Ik heb het gevoel dat zo'n bloemetje een symbool is voor gebruikersbijdrage. Maar of dat waar is???