maandag 21 januari 2013

Lokaal sociaal Gouda in beeld

Woensdagmiddag met een paar collega's het nieuwe verdiepding besproken en alle links hierover doorgelezen.
Het bundelen van Goudse sites in een Googledoc vond ik een goed idee en heb aan deze lijst ook 2 sites toegevoegd.
Leuk en interessant om al die sites te bekijken en ik denk zeker dat er een paar bij zitten waar de bibliotheek zich verder in zou kunnen "verdiepen", zoals Goudabruist.
Het reageren als individuele medewerker vind ik geen goed idee; dit behoort m.i. thuis bij een medewerker van de afdeling communicatie van de bieb. Uiteraard kan je wel persoonlijk reageren en daarbij wijzen op en verwijzen naar de faciliteiten die onze of een andere bibliotheek biedt.

1 opmerking:

digitien zei

Dat ben ik toch niet helemaal met je eens: als een medewerker van team communicatie alles zou moeten bijhouden komt daar wel een dagtaakje bij.. Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld iemand die zich bezig houdt met jeugd, kinderbibliotheken, taalstimulering etc. de onderwijs= en jeugdgerelateerde websites volgt