woensdag 6 februari 2013

Facebook

Facebook.... Iets voor mij? Ik heb mij erin verdiept,.....of ik een account ga maken,daar ben ik nog niet uit.

Collega's hebben geprobeerd mij te overtuigen maar ik weet het echt nog niet.
Ik heb de Facebookpagina van Ellie met haar bekeken en vind die geweldig en kan mij voorstellen dat zij daar graag mee bezig is en op die manier informatie verzamelt en deelt met vrienden.

Ikzelf heb tot nu toe nog niet die behoefte, maar wat niet is kan nog komen, toch?! 

De Facebook pagina van onze bibliotheek ziet er professioneel uit en is heel prettig en uitnodigend om te lezen en op te reageren, goed werk!

4 opmerkingen:

dorrie zei

Hoi Girasole, Doe als Magg, maak een account aan, vind je 't niks dan verwijder je het weer. Met een account volg je wel gemakkelijk personen en de bibliotheek en tot slot kun je mijn vriendje worden en dat is toch ook wat waard!!!!!!!

MrsMagD zei

Kijk, en dat vind ik nu weer leuk!!

girasole zei

Dor, ik neem het in overweging, en als ik besluit een account te maken... ben jij mijn eerste vriendje, leuk je reactie!

Unknown zei

We hebben het er al over gehad, maar toch ook hier even een reactie. Ik zou het natuurlijk hartstikke leuk vinden als je ook op Facebook komt (en dat de Mrs blijft, maar dat terzijde ; )!